google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ رضا بهرام بنام از عشق بگو

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ رضا بهرام بنام از عشق بگو

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بنام ازعشق بگو 

,Download New Music Reza Bahram called Az Eshgh Begoo

,دانلود آهنگ جدید از عشق بگو از رضا بهرام

,Danlod ahange Az Eshgh Begoo az Reza Bahram 

,دانلود آهنگ جدید از عشق بگو - رضا بهرام به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد آهنگ و دانلود با لینک مستقیم

شعر و ملودی : حامد دهقانی تنظیم قطعه : مسعود جهانی


 

 

لینک های دانلود

دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی


لینک دانلود کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی

************

متن آهنگ رضا بهرام بنام از عشق بگو 

 

متن آهنگ از عشق بگو رضا بهرام

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


دلداده ی توأم، رؤیای هر شبی…●♪♫

عاشـق نمی شـــدم…●♪♫

عاشق شدم، ببین!●♪♫

رفتی از کنارم امّا، رفتنت پُر از معمّا… حیف…●♪♫

گفتمت از عشق و باور، گفتی از نگاهِ آخر! حیــف…●♪♫


شعر و ملودی :

راحت از این دل مرو، که جانم میرود●♪♫

هر کجا روانه شوم، صدایت می زنم…●♪♫

جانِ من رها به سوی تو شد ●♪♫

نگاهِ من، اسیرِ موی تو شد!●♪♫

دل به دریاها بزن…●♪♫

از عشق بگو، زیبای من!●♪♫

به هر کجا روی، کنار توأم…●♪♫


Untitled 2 1 دانلود آهنگ رضا بهرام از عشق بگو

جانِ جانانم تویی!●♪♫

زیبــا تویی..! رؤیا تویــی..!●♪♫

قسم، به جانِ من قسم! نـــرو…●♪♫

چشمــانش، دار و ندارم بــود… دار و ندارم کـو؟●♪♫

من دل بستم، به آن که دلدارم بود… دلبرِ نازم کــو؟●♪♫

متن آهنگ رضا بهرام بنام از عشق بگو 

تنظیم قطعه : مسعود جهانی

دل به دریاها بزن…●♪♫

از عشق بگو، زیبای من!●♪♫

به هر کجا روی، کنار توأم…●♪♫

جانِ جانانم تویی!●♪♫

زیبــا تویی..! رؤیا تویــی..!●♪♫

قسم، به جانِ من قسم! نـــرو…●♪♫

متن آهنگ رضا بهرام بنام از عشق بگو 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


رضا بهرام از عشق بگو

توضیحات رضا بهرام در خصوص آهنگ زیبای از عشق بگو 

 


لینک دانلود کمکی


دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال و اصلی

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 



, آهنگ های جدید رضا بهرام,ahange Reza Bahram, آهنگ رضا بهرام 98,ahanghaye Reza Bahram,آهنگ 98, دانلود آهنگ جدید رضا بهرام,Download New Music Reza Bahram,متن آهنگ از عشق بگو رضا بهرام,دانلود اهنگ های 2019,danlod ahange2019,دانلود آهنگ های جدید رضا بهرام,Danlod ahange Reza Bahram,دانلود آهنگ رضا بهرام 98,Danlod ahanghaye Reza Bahram,دانلود آهنگ 98,دانلود آهنگ جدید عشق بگو از رضا بهرام,Danlod ahange az Eshgh Begoo az Reza Bahram,دانلود آهنگ ایرانی 98,دانلود آهنگ جدید رضا بهرام بنام ازعشق بگو,Download New Music Reza Bahram called Az Eshgh Begoo,دانلود آهنگ جدید از عشق بگو از رضا بهرام,Danlod ahange Az Eshgh Begoo az Reza Bahram,danlod ahange98,danlod ahanghaye irani98,دانلود آهنگ از عشق بگو,

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها