google-site-verification=foqQO-OdpOXfyJJ_pfs3KSHAODH_Vt_mSUpMOh4c-LY

کد قفل کردن راست کليک

دانلود آهنگ کسری زاهدی بنام دریا شو تا ماهی شوم

آناهیتا فیلم

banner adsbanner adsbanner ads banner ads

دانلود آهنگ کسری زاهدی بنام دریا شو تا ماهی شوم

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی بنام دریا شو تا ماهی شوم, 
Download New Music Kasra Zahedi Called Darya Sho Ta Mahi Shavam
,دانلود آهنگ دریا شو تا ماهی شوم از کسری زاهدی,
Kasra Zahedi Darya Sho Ta Mahi Shavam

لینک های دانلود





متن شعر دریا شو تا ماهی شوم کسری زاهدی

دریا شو تا ماهی شوم

به سمت تو راهی شوم
ماندم چگونه در غمت

آن کس که میخواهی شوم
آن کس که میخواهی شوم
پیله شوی پروانه ام از عشق تو دیوانه ام

ای خانه ات آباد ببین من خانه ای ویرانه ام

همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد

قلب من را نگاه تو به هم میریزد
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد

قلب من را نگاه تو به هم میریزد

دریا شو تا ماهی شوم به سمت تو راهی شوم
شدم آوازه خان

شهر غم دردت به جانم نرو نامهربانم
نماندی که نشسته درد تو بر استخوانم

نشد با تو بمانم
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد

قلب من را نگاه تو به هم میریزد
همچو اشکی که در لحظه ی غم میریزد

قلب من را نگاه تو به هم میریزد

دریا شو تا ماهی شوم

به سمت تو راهی شوم

گویند که عشق تو پر از درد و فریب است

عجب عشق عجیب است
که با من غریب است
گویند هزاران گل آلاله در این شهر

عجب عشق عجیب است
که با من غریب است
دریا شو تا ماهی شوم

به سمت تو راهی شوم
ماندم چگونه در غمت آن کس که میخواهی شوم
آن کس که میخواهی شوم

کسری زاهدی دریا شو تا ماهی شوم


لطفا توجه کنید تشکر
 توجه اموزش برای دانلود : کلیک کنید بر لینک های دانلود صحفه جدیدی باز میشود نوشته شده
بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید، سپس بعد از 5 ثانیه توقف در صفحه دوم ما رویه دکمه دریافت لینک کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها